SBB. Maakt werk van praktijkleren
Wij vervullen onze wettelijke taken voor de kwalificatiestructuur en beroepspraktijkvorming met trots en zelfvertrouwen. Voor excellente en persoonlijke dienstverlening maken we optimaal gebruik van digitalisering. Wij presenteren waardevolle data en spelen in op veranderingen, innovaties en wensen voor een leven lang ontwikkelen. Wij zijn klaar voor de toekomst.
Organogram
Het organogram van SBB start met de directievoorzitter en de directeur Uitvoering.
Beide posities worden met lijnen verbonden aan de tweede laag, waarin de stafafdelingen worden weergegeven. Dit zijn de volgende afdelingen:
- Communicatie
- Bestuursbureau
- Finance & Control
- Human Resources & Facilitair
- Informatie & Technologie
In de laag hieronder staan de verschillende teams:
- Signalering & Ondersteuning
- Strategie & Beleid
- Klant & Diensten
- Verandering & Realisatie
- Buitendienst & Praktijkleren
- Kwalificatiestructuur & Onderwijsvergelijking
Veelgestelde vragen
Hebt u een vraag? Wij zetten de veelgestelde vragen voor u op een rijtje. Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact op met de Servicedesk van SBB. Wij helpen u graag!
-
Informatie over de taken en verantwoordelijkheden van SBB vindt u op de pagina Over SBB.
-
Drie paritair samengestelde thema-adviescommissies ontwikkelen beleidsadviezen voor het bestuur van SBB. Meer informatie en de adviezen vindt u op de pagina Thema-adviescommissies.
-
In sectorkamers maken onderwijs en bedrijfsleven afspraken over de uitvoering van de wettelijke taken. Via marktsegmenten komen belangrijke invloeden en ontwikkelingen van de achterban op de agenda van de sectorkamers. U leest er meer over op de pagina Sectorkamers en marktsegmenten.
-
Alle trendrapportages per sector vindt u op de pagina Rapportages.
-
U vindt alle informatie op de pagina Sectorkamerrapportages.